Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Többéves szünet után ismét új hajót bocsátott a vízre szerdán a pénzügyi gondokkal küzdő Gdanski Hajógyár.
A 123 méter hosszú és 19 méter széles, teljesen felszerelt gázszállító hajó, amelyet Syn Antares névre kereszteltek, kilenc köbméter cseppfolyósított földgáz szállítására alkalmas.
A hajó az olasz Synergas megrendelésére készült, építése hat évig tartott. A keresztelőn jelen volt Lech Walesa volt államfő, a hajógyárban 1980-ban megalakult Szolidaritás független szakszervezet alapítója és első elnöke, a hajógyár egykori villanyszerelője is.
Adam Zaczeniuk, a hajógyár elnökhelyettese újságíróknak nyilatkozva azt mondta, hogy a megrendelés javíthat a csődközeli üzem helyzetén, mert újabb hasonló üzletek követhetik. "A hajógyár bebizonyította, hogy képes ilyen korszerű egységeket építeni" - hangsúlyozta.
A hajógyárnak jelenleg gondjai vannak a 2009-2010-ben felvett 180 millió zlotys (13,2 milliárd forint) hitel visszafizetésével. Az alkalmazottakat részletekben fizetik. A vállalat az elmúlt években elsősorban szélkerekeket és acélszerkezeteket gyártott.
A Syn Antares építése 2008-ban kezdődött, de később abbamaradt a megrendelő, az olasz Cantiere Navale di Pesaro (CNP) csődje miatt. A szerződést később átvette a Synergas, megmentve a hajóépítést Gdanskban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Bár hivatalos próbaüzemről szó sem lehetett a szlovén Andrada akkuhulladék-hasznosító üzemében, a sóskúti telephelyen már tavaly nyáron bekapcsolták teszt jelleggel a nagy nehézségek árán összeszerelt gépsort. A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér: a zárt és tiszta rendszer helyett ömlött a grafitot tartalmazó por az üzem gépeiből.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.