Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az elképzelés szerint a földrajzi jelzés nélküli tömegborok értékesítőinek kell befizetniük a díjat a piacszabályozó szerepet is ellátó Hegyközségek Nemzeti Tanácsának (HNT).
Literenként 30 forintos ellenőrzési díjat vezetnek be a magyar piacot elárasztó, sokszor tisztázatlan eredetű, földrajzi jelzés nélküli, gyengébb minőségű tömegborokra – írta szerdai számában a Népszabadság a Földművelésügyi Minisztérium jelenleg szakmaközi egyeztetésen lévő tervezetére hivatkozva.
Az elképzelés szerint a földrajzi jelzés nélküli borok értékesítőinek kell befizetniük a díjat a piacszabályozó szerepet is ellátó Hegyközségek Nemzeti Tanácsának (HNT). A szervezet hologramos ellenőrzési jegyet bocsát ki, amelyet a magyar piacra kerülő ilyen borok palackjaira kell felhelyezni, s így az áruházi polcig végig nyomon követhető a Magyarországon forgalmazott bor útja.
A tételeket a forgalomba kerülés előtt a HNT, illetve az ellenőrző hegybírók egy közös webes felületre is felvezetik.
A régóta formálódó elképzelés ötletgazdája a HNT volt. A tanács elnöke, Tornai Tamás szerint erre minőségbiztosítási okokból és az ágazatban is elharapózó áfacsalások miatt van szükség – írta a lap.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.