Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A fizetőssé vált autópálya-szakaszokon közlekedő BKV-buszok után is meg kell fizetni a 20 ezer forintos éves megyei matricát. A BKV még nem tudja pontosan, mekkora többletköltséggel jár számára az új útdíjrendszer, de becslések szerint 5-10 millió forint lehet az összeg.
Egyelőre nem tudják megmondani, pontosan mekkora többletköltséget jelent a BKV-nak a január 1-jével bevezetett útdíj, de az Index úgy értesült, évi 5-10 millió forint lehet az összeg. A kiesés mértékét csak év végén tudják megmondani – közölte hivatalosan a cég.
A fizetőssé vált szakaszokon járó buszoknál figyelembe kell venni az ott közlekedő buszok számát, az esetleges járműcseréket, valamint az előre nem megbecsülhető operatív pótlásokat.
A BKV több agglomerációs járata közlekedik az érintett szakaszokon. A ferihegyi repülőtérre közlekedő buszok után is meg kell venni a 20 ezer forintos éves megyei matricát, vagyis annyiszor 20 ezret kell kifizetni, ahány busz közlekedik a reptérre vezető, mindössze 500 méteres fizetős szakaszon.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.