Trükkökkel próbál érvényesülni a kartellgyanúba került Közgép

Konkurenseinek aláígérve igyekszik állami pályázatokat nyerni, vagy ha ez nem megy, a tenderek megakasztásával próbálkozik a kormányzati pikszisből kiesett Simicska-cég – írja az e heti HVG.

  • HVG HVG
Trükkökkel próbál érvényesülni a kartellgyanúba került Közgép
HVG

A Simicska–Orbán-háború maga alá temetheti a Simicska Lajossal együtt kegyvesztetté vált Közgépet. Az M4-es autópálya Abony-Fegyvernek közötti szakaszának 110 milliárdos költségkeretét nemrég még 18 milliárd forinttal emelte meg a kormány, most azonban leállíttatta az építkezést, és Simicskáéknak még a kartellgyanú ellen is védekezniük kell. Ha beigazolódik az árfelhajtás gyanúja, akkor az érintett útépítőknek – köztük a Közgépnek – kell fizetniük a büdzsé helyett. Orbánék Brüsszel érveivel takaróznak.

Részletek a csütörtöki HVG-ben.

 

 

 

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.