Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Tesco azt tervezi, hogy száműzi a gyerekeknek szánt hozzáadott cukrot tartalmazó üdítőitalokat, az áruházlánc terve szerint ez a lépés hozzájárulhat a gyerekkori elhízás gyakoriságának csökkenéséhez.
Az angol gyerekek kedvenc üdítői tűnhetnek el szeptembertől a Tesco polcairól, a szupermarket ugyanis azt tervezi, hogy sajátmárkás és olyan üdítőitalok veszik majd át a helyüket, amelyek nem tartalmaznak hozzáadott cukrot – számoltak be a boltlánc tervéről a brit lapok.
A kedvelt Capri Sun, Ribena és Rubicon üdítők lecserélésével a Tesco abban reménykedik, hogy hozzájárulhat a gyerekkori elhízás gyakoriságának csökkentéséhez. A döntés része annak a 10 pontból álló, elhízás elleni tervnek, amely szerint a sajátmárkás termékek a jövőben egészségesebbek lesznek – írja a Mindenár.hu. David Beardmore, az áruház beszerzési menedzsere elmondta a Grocer magazinnak: szeptembertől a gyerekeknek szánt üdítők között csak olyan termékeket árulnak majd, amelyek nem tartalmaznak hozzáadott cukrot. A legtöbb beszállító támogatja a Tesco döntését.
A Tesco arról is döntött tavaly, hogy a kasszák mellől eltávolítja a cukrokat és csokoládékat, ez a lépése azonban felemásra sikerült: több üzletben ezeket a szintén nem túl egészséges sós csipszek váltották fel. A vásárlók egy része annak sem örül, ha szeptembertől a Tescóban a cukor helyett egyetlen opcióként mesterséges édesítőszerekkel találkozhatnak a diétás üdítőkben.
További részleteket itt lehet olvasni.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.