Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A legtöbben közeli országokba megyünk pihenni a félretett pénzünkből, kevesen utazunk repülővel, és hanyagoljuk az utazási irodákat.
Idén csak a magyarok 27 százaléka nyaral külföldön, nekik is csak a felük utazik repülővel – derül ki az Emirates légitársaság megbízásából készített reprezentatív kutatásból. Az eredmény összhangban van az Eurostat adataival, melyek szerint a magyarok közel kétharmada csak az országon belül tud nyaralni, míg például a szlovákok kétharmada pihen külföldön.
A légitársaság felmérése szerint a magyarok többsége közeli úti célt választ nyarlásra: Ausztria, Olaszország és Horvátország vezeti 2014-2015 legnépszerűbb üdülőhelyeinek listáját, szorosan nyomukban Szlovákiával, Görögországgal, az Egyesült Királysággal, Franciaországgal, Németországgal, Romániával és Csehországgal. A távoli desztinációk között az Egyesült Államok, az Egyesült Arab Emirátusok és Kanada szerepel az első három helyen.
Az ezer fő részvételével júliusban készített, online felmérés szerint a válaszadók 79 százaléka utazásait megtakarításból finanszírozza, és az utazók közel háromnegyede köt külön utasbiztosítást a külföldi útra. Azok, akik repülővel utaznak, fejenként átlagosan 118 ezer forintot szánnak a nyaralásra, a repülést mellőzők pedig személyenként átlagosan 77 ezer forintból gazdálkodnak.
Az utazási irodákat nem preferáljuk: a külföldre repülővel utazók többsége, 70 százaléka saját maga keresi meg a legjobb ajánlatokat az interneten, csak 22 százalék azok aránya, akik utazási irodára bízzák a foglalást. A magyarok 91 százaléka számára a repülőjegy foglalásakor a legfontosabb szempont az ár, amit a poggyászméret követ, az átszállások száma és időtartama csak a prioritási sorrend harmadik helyén szerepel.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.