Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A Fitch Ratings után a Standard & Poor's nemzetközi hitelminősítő is rontást valószínűsítő negatív kilátásra helyezte a Volkswagen "A" minősítésű adósi besorolását csütörtökön. A Moody's csütörtökön ugyancsak a leminősítés lehetőségére utaló negatívra rontotta a Volkswagen adósosztályzati kilátásait.
A Standard & Poor's indoklása szerint egy vagy több fokozattal is ronthatják a három hónap múlva esedékes felülvizsgálaton a német autóipari vállalat besorolását, mivel jelentős összegű bírságok és költségek várnak a cégre a botrány miatt. Az S&P arra figyelmeztetett, hogy az ügy nagyobb problémát okozhat a szektornak, ha más autógyártók is hasonló módszerekhez folyamodtak. A másik következmény az lehet, hogy a dízelmotorokkal szemben szigorúbb követelményeket és előírásokat szabnak meg.
A Moody’s döntését azzal indokolták, hogy a Volkswagen amerikai részlegénél kirobbant, súlyos pénzbírságokkal és veszteségekkel fenyegető csalási botrányt a cég globális szinten is hosszú időre megszenvedheti. A Moody's az osztályzati kilátás rontásával egy időben ugyanakkor a Volkswagen-csoport hosszú futamú kötelezettségeinek A2/(P)A2, illetve a rövid lejáratú adósságpapírok Prime-1/(P)Prime-1 besorolásait megerősítette. Ezek továbbra is elsőrendű befektetői minősítések.
A Fitch már szerdán bejelentette, hogy leminősítést valószínűsítő negatív kilátás alá helyezte a wolfsburgi vállalatot, amely jó hírét kockáztatja azzal, hogy megsértette az emissziós tesztekre vonatkozó amerikai szabályokat. A nemzetközi hitelminősítő szerint több milliárd euróra rúghat majd a bírságok, visszahívások és különböző jogi eljárások összköltsége. Ennek kifizetése nem okoz majd gondot a Volkswagennek, de a márka hírnevére mért csapás jóval nagyobb probléma lesz.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
„Bárhová megy is az ember, önmagától nem tud megszabadulni” – írja családja náci múltjáról szóló Drága bácsikám című könyvében az írónő, Hermann Göring családjának leszármazottja.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.