Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Intermodálissá tennék a következő években a megyeközpontok közlekedési csomópontjait – idézte a Magyar Idők Becsey Zsoltot, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) helyettes államtitkárát.
A következő évek fontos programja, hogy összehangolják az itthoni menetrendeket, az utastájékoztatást és a tarifarendszert – közölte a Magyar Idők szerint Becsey Zsolt, az NFM helyettes államtitkára egy vasúti konferencián.
A helyettes államtitkár szerint ennek a feltétele, hogy a megyeszékhelyeken létrejöjjenek olyan intermodális csomópontok, amelyek lehetővé teszik az utasoknak a vasúti és közúti szolgáltatások egységes hálózatként történő használatát.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a vidéki nagyvárosok vasútállomásainak felújításakor vagy odaköltöztetik a buszpályaudvart, vagy lehetőséget alakítanak ki több járat egyidejű megállására.
Ehhez kapcsolódnak az elővárosi, városi kötött pályás és közúti járatok, valamint a P+R és B+R parkolók is – tette hozzá a lap.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.