Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Régi slágert melegített fel Tarlós István, amikor megpengette, hogy át lehetne gondolni a 65 év felettiek ingyenes közlekedését. Jobban tetszene neki, ha inkább díjkedvezményt kapnának a díjmentes utazás helyett. Az érintettek szerencséjére ez nem az ő hatásköre, a kormány pedig sietett leszögezni, hogy nem tervez változtatást.
Örökzöld témával revolverezi Tarlós István a kormányt, azzal, hogy szóba hozta a 65 éven felüliek ingyenes budapesti tömegközlekedésének „átgondolását”. A főpolgármester szerint rákényszerülhetnek arra, hogy felvessék a kormánynál az esetleges felülvizsgálatot. Ebben persze a megszüntetés lehetősége is benne lehet, bár a főpolgármester inkább arra utalt, hogy a díjkedvezmény jobban tetszene neki a teljes ingyenességgel szemben. „Üres kasszából nem lehet közlekedést finanszírozni” – fogalmazott a városvezető.
A kormány gyorsan reagált a felvetésre, a Kormányzati Tájékoztatási Központ gyorsan ki is adott egy közlemény, amelyben közlik, hogy a „kormány továbbra is garantálja a 65 év felettiek ingyenes utazását”. A kérdés egyébként nem Tarlós hatáskörébe tartozik, amit a főpolgármester meg is említett a Budapestinfón, ahol szóba hozta az egyébként szinte minden korábbi kormány által belengetett témát.
A 65 év felettiek ingyenes utazásának biztosítását törvény szabályozza. A kormánynak nincs szándékában az erre vonatkozó jogszabály módosítását kezdeményezni – közölte a tájékoztatási központ.
A Horn-kormány 1997-ben vezette be, hogy a 65 évesnél idősebbek ingyen közlekedhetnek – ami egyébként nem csak a magyar, hanem az európai uniós szépkorúakra is vonatkozik. Ez a kedvezmény egyébként menetrendszerűen megjelent szinte minden korábbi ciklusban. Amint felbukkan a láthatáron valamifajta korrekció, kiigazítás, megszorítás szükségessége, sőt igénye, úgy egyből szóba kerül a nyugdíjasok ingyenes utazása. Az Európában csaknem egyedülálló „juttatás” eddig azonban túlélt minden „ötletelést”.Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.