Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Megszabták, milyen betűkkel, mekkora felületen, milyen színekkel kell a magánbankoknak is hirdetni a kormány reformjainak dicsőségét.
Rogán Antal miniszterelnöki kabinetfőnök szombaton megjelent miniszteri rendelete kimondja: „A hitelintézet köteles a családi otthonteremtési kedvezményre, illetve az otthonteremtési kamattámogatásra vonatkozó reklámjaiban, hirdetéseiben a Függelékben meghatározott formai követelményeket, arculati elemeket és jelmondatokat alkalmazni.”
A függelék nemcsak azt szabja meg, hogy a zömmel magántulajdonban lévő pénzintézeteknek minden hirdetésüket „A magyar reformok működnek!” kormányjelszóval kell megjelentetniük, hanem azt, hogy e jelszónak pontosan milyen méretben, milyen színnel, milyen háttérrel kell szerepelnie az ügyfelek tájékoztatása érdekében a bankok által fizetett reklámokban.
Külön ábrákon mutatja be a tiltott változatokat, például nem szabad elhagyni az állami címert, eltérő színt használni, vagy megváltoztatni a jelszót tartalmazó téglalap arányait. A rendelet vasárnap lép hatályba.
Korábban a kormány már a közműszolgáltatókat is kötelezte arra, hogy számláikon tüntessék fel, mennyit takarít meg a fogyasztó a rezsicsökkentéssel. E mellett ott voltak a lépcsőházakban is kifüggesztett közösségi spótolásokról szóló listák is.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.