Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
A MÁV 3,5 milliárd forintból fejlesztett egy új jegyvásárlási rendszert, de jelen fázisában van, hogy külön vagonba kapnak az együtt utazók helyjegyeket.
3,5 milliárd forintból új jegyértékesítési rendszert fejleszt a MÁV, ezt már most elkezdték tesztelni, de ennek eredményeként a pénztárosok sokszor nem egymás mellé szóló jegyeket adnak ki - számolt be róla az RTL Klub.
A csatorna felidézte egy család esetét, akik helyjegyet vettek az InterCityre, de még csak nem is egy vagonba szóltak a jegyek, így a négyéves kisfiúnak anyukája ölében kellett utaznia. Egy másik párnak a pénztában azt tanácsolták, hogy inkább cseréljék el a jegyüket a többi utassal, ha egymás mellé akarnak ülni.
A pénztárosok ugyanis az új rendszerben nem tudják kiválasztani, hogy hova szóljanak a helyjegyek, így hiába is kérnek az utasok egymás melletti üléseket.
A 1,5 milliárdos uniós támogatással, összesen 3,5 milliárd forintból fejlesztett új jegyvásárlási rendszert a MÁV közlése szerint 63 helyen tesztelik, de egyelőre csak a tapasztalatokat gyűjtik. Lőcsei Virág, a társaság szóvivője elismerte, hogy egyelőre nem látják a pénztárosok a kocsit, ezért nem tudják kiválasztani a helyeket, de ezen még dolgoznak, májusra elvileg megoldják a problémát.
Mint elmondta, a teljes rendszert július elsejétől akarnák elindítani, ekkor már a vonaton is lehetne kártyával fizetni és könnyebb lenne a jegyvásárlás.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.
Fedinec Csilla szerint enyhíthető lett volna a feszültség a kárpátaljai magyar férfi halála ügyében, ha értelmes párbeszéd indul Ukrajnával.