Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Álomfizetés - kirúgás után is.
Tíz évvel ezelőtt leváltása után is évi egymillió eurós jövedelmet kapott Bern Pischetsrieder addigi igazgatósági elnök a Volkswagentől - derítette ki a forrásait meg nem nevező Bild am Sonntag című német vasárnapi újság. A Spiegel Online által ismertetett hír szerint a szerződésének lejárta előtt menesztett elnök úgy kapta még öt éven át ezt az álomfizetést, hogy havonta csupán egyszer-kétszer kellett bejárnia munkahelyére - akkor is a VW különrepülőgépén.
Pischetsrieder idő előtti elmozdításának egyébként valószínűleg az volt a fő oka, hogy állítólag összejátszott az államot a felügyelőbizottságban képviselő alsó-szászországi miniszterelnökkel: azt akarták elérni, hogy a MAN teherautó- és motorgyártó beszálljon a VW-be. Ezzel ellensúlyozhatták volna az akkor a részvények 27,4 (ma már több mint 50) százalékát birtokló Porsche család terjeszkedési szándékát. Ezt azonban sem Porschéék, sem a VW felügyelőbizottságának élén álló, a Porsche család embereként elkönyvelt (végül tavaly lemondott) Ferdinand Piech nem nézte jó szemmel.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.