Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A magyaros buhera és félmunka ismét bemutatkozik a hazánkba látogató turistáknak.
Valószínűleg nem ez a hét lesz az, ami a magyar vasút PR-ját az egekbe emeli. Tegnapelőtt írtunk arról, hogy a soktízmilliárdos fejlesztések ellenére mennyi probléma van még mindig a balatoni vonatokkal, tegnap pedig arról kellett beszámolnunk, hogy eltévedt az egyik szombathelyi IC. Ma pedig egy a Facebookon megjelent képen nem tudtunk megállás nélkül továbbgörgetni, mely a Keleti pályaudvar egy részét ábrázolja:
A képen látszik, ahogy a málladozó falak körül - melyekből helyenként a tégla is kikandikál már - egy nagyobb darab is leesett. A körbekerítés arra utal, hogy további bomlás várható. A földön a betonból is kibontottak egy darabot, a föld felől kezdődő kék fém esőelvezetőt pedig egy narancssárga műanyaggal pótolták ki. A facebookos kommentekből az derül ki, hogy a Keletibe érkezőket már hetek óta ez a kép fogadja. A háttérben egyébként a lengyel vasúttársaság Intercity vonata látható, és erre a vágányra szoktak érkezni a bécsi Railjetek is, úgyhogy tényleg szuper képet fest ez a kis részlet a nemzetközi vonatok végállomásául szolgáló pályaudvaron, már csak egy „Welcome to Hungary!” feliratot kellene rajta elhelyezni.
De viccet félretéve, sajnos a kép jól mutatja a legforgalmasabb budapesti pályaudvarok és vasútállomások mostoha sorsát – erről korábban már írtunk. Mind a három fejpályaudvar rég megérett már a felújításra – a Nyugati pályaudvaron még mindig a dualizmusban kiépült, kézi irányítású váltórendszer üzemel, a Déli pályaudvarról pedig nemrég betondarabok potyogtak le, de Kőbánya-Kispesttel is jól lehet riogatni a reptérről érkező turistákat, Zugló pedig tökéletes helyszín egy retró hangulatú fekete-fehér film forgatásához, de kevésbé felel meg a napi ingázók egyik legfontosabb átszállóhelyének.
A Keleti és Nyugati pályaudvar felújítása egyaránt rajta van az uniós támogatásra pályázó projektlistán, a Délinek azonban inkább a bezárásáról beszélnek. Kérdés, hogy milyen állapotba kerülnek addig a fejpályaudvarok, amíg átfogó felújításuk megindul.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Régóta határérték felett mozgott az összkoleszterinszintem, és egy nap eljött az a pont, amikor úgy éreztem, harmincasként változtatnom kell az életemen ahhoz, hogy idős koromban is egészséges maradjak. Így sikerült megtennem az első lépéseket.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Három másik, magyar érdekeltségű ügyben is előreléptek.
Folytatódik a józsefvárosi önkormányzat jogfosztása.
Tanksapkán, töltőpisztolyon lehet látni.
Ajánló a HVG legfrissebb számából.