Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A magyaros buhera és félmunka ismét bemutatkozik a hazánkba látogató turistáknak.
Valószínűleg nem ez a hét lesz az, ami a magyar vasút PR-ját az egekbe emeli. Tegnapelőtt írtunk arról, hogy a soktízmilliárdos fejlesztések ellenére mennyi probléma van még mindig a balatoni vonatokkal, tegnap pedig arról kellett beszámolnunk, hogy eltévedt az egyik szombathelyi IC. Ma pedig egy a Facebookon megjelent képen nem tudtunk megállás nélkül továbbgörgetni, mely a Keleti pályaudvar egy részét ábrázolja:
A képen látszik, ahogy a málladozó falak körül - melyekből helyenként a tégla is kikandikál már - egy nagyobb darab is leesett. A körbekerítés arra utal, hogy további bomlás várható. A földön a betonból is kibontottak egy darabot, a föld felől kezdődő kék fém esőelvezetőt pedig egy narancssárga műanyaggal pótolták ki. A facebookos kommentekből az derül ki, hogy a Keletibe érkezőket már hetek óta ez a kép fogadja. A háttérben egyébként a lengyel vasúttársaság Intercity vonata látható, és erre a vágányra szoktak érkezni a bécsi Railjetek is, úgyhogy tényleg szuper képet fest ez a kis részlet a nemzetközi vonatok végállomásául szolgáló pályaudvaron, már csak egy „Welcome to Hungary!” feliratot kellene rajta elhelyezni.
De viccet félretéve, sajnos a kép jól mutatja a legforgalmasabb budapesti pályaudvarok és vasútállomások mostoha sorsát – erről korábban már írtunk. Mind a három fejpályaudvar rég megérett már a felújításra – a Nyugati pályaudvaron még mindig a dualizmusban kiépült, kézi irányítású váltórendszer üzemel, a Déli pályaudvarról pedig nemrég betondarabok potyogtak le, de Kőbánya-Kispesttel is jól lehet riogatni a reptérről érkező turistákat, Zugló pedig tökéletes helyszín egy retró hangulatú fekete-fehér film forgatásához, de kevésbé felel meg a napi ingázók egyik legfontosabb átszállóhelyének.
A Keleti és Nyugati pályaudvar felújítása egyaránt rajta van az uniós támogatásra pályázó projektlistán, a Délinek azonban inkább a bezárásáról beszélnek. Kérdés, hogy milyen állapotba kerülnek addig a fejpályaudvarok, amíg átfogó felújításuk megindul.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Élhetnek-e együtt valaha az izraeliek és a palesztinok? Mit gondol egy izraeli katona arról, akik nem akarják a gázai háborút? Földes András izraeli videóriportja erre is rákérdez, és azt is megmutatja, hogy milyen háború zajlik maguk az izraeliek között.
A több mint félmillió gépelt oldalnyi szöveg az Arcanum sajtóadatbázisában is megjelent.
Az ukrán dróntámadások pedig az orosz polgárok türelmét is tesztelik.
Azt nem tudtuk meg, hogy ki, hol és mikor jelenti be az eredményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.