Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Öt év alatt 2500 milliárd forintot készül útépítésre költeni a kormány – jelentette be Lázár János a csütörtöki kormányinfón.
2022-ig bezárólag óriási útépítési programot vezényelne le a kormány, 2500 milliárd forint értékben – mondta Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter.
1000 kilométer négysávos autópálya és autóút épül, 81 főút újulhat meg, ezeket hazai és uniós forrásokból állják.
Példaként az M2-es gyorsforgalmi út Budapest–Vác szakaszának 57 milliárdos megépítését, a várpalotai elkerülő utat említette, valamint Kaposvár összekötését az M7-essel.
2018-ban és 2019-ben már folyamatban lesznek a beruházások és 2021-2022-ben már befejeződnek.
Emellett egy 1100 forintos vasútépítési programot is indítanak – mondta a miniszter. Ennek része lesz a Nyugati és a Keleti Pályaudvar felújítása, valamint egy balatoni körvasút létrehozása.
A Miniszterelnökséget vezető miniszter közölte továbbá, hogy a Volán 180 új autóbuszt szerez be mintegy 22-24 milliárd forint értékben a gazdasági kabinet javaslatára.
18 kilométer 3580 forintért - sose lesz vége a balatoni abszurdnak?
Nyár elején még arról írtunk, hogy drasztikusan szűkítene a vasúttársaság a balatoni járatok számán, végül azonban ezt a tervezetet visszavonták. De azóta sincs minden rendben: a vonatok rendszeresen késnek, akár 10-30 perceket, bármiféle indok és következmény nélkül.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Augusztus 5-ig várják a pályázatokat a Dunaferr-utódcég működőképes eszközeire, amelyekért valamivel több, mint 14 milliárdot kell fizetnie a leendő tulajdonosnak.
Tavaly még csak 2,2 millió euró volt, igaz, idén több napon is kellett fizetni.