Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A főpolgármester szerint Budapestnek se akarata, se szándéka nincs állni a pluszköltségeket.
A kormánynak érdeke, hogy megújuljon a 3-as metró, de ha a források nem elegendőek, akkor elsősorban a fővárosnak kell gondolkodnia azon, honnan teremti elő a beruházás fedezetét – jelentette ki a kormányzati kommunikációért felelős államtitkár kedden.
Tuzson Bence ezt akkor tette világossá, amikor egy sajtótájékoztatón arról kérdezték, mi igaz azokból a sajtóhírekből, hogy jelentősen megugrott a 3-as metró felújításának összköltsége, 30-40 milliárd forinttal több pénz kellene a kormány által meghatározott 137,5 milliárdos keretnél.
Az Index ezzel kapcsolatban megkereste Tarlós István főpolgármestert, aki azt közölte: a főváros nem is nagyon tud, de nem is nagyon óhajt gondoskodni a többletköltség fedezetéről.
A lap szerint Tarlós hozzátette:
vagy fizet a kormány vagy nem lesz felújítva a metró."
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.