Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Bővítette utasfelvételi kapacitását a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér üzemeltetője. A 2B terminálon 10 új utasfelvételi pultot alakítottak ki és növekedett az utasváró területe is.
A fejlesztést az utasforgalom dinamikus növekedése indokolta: májusig 14,5 százalékkal volt több utas, mint tavaly, a légitársaságok mintegy kéttucat új járatot jelentettek be az idei évre, ez 8 százalékos kapacitásbővítésnek felel meg.
A Budapest Airport szerint a 2B terminálon a 10 új utasfelvételi pont a meglévő soroknak háttal épült meg, ezzel a műszaki megoldással nem kellett jelentősen átalakítani a poggyászszállító szalag rendszert, hiszen ugyanazokra a szalagokra kerülnek a feladott bőröndök, csak a másik oldalról.
A fejlesztés része a BUD 2020 elnevezésű programnak, amely keretében 50 milliárd forintot fordítanak 2020-ig a repülőtér fejlesztésére. Ezen programban épül meg az új szálloda, és a 2B terminálon az új utasmóló is.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.