Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Dél-Korzika egyik legszebb strandján akart szelfizni egy turista egy békésnek látszó kóbor tehénnel. Az állat felöklelte, az arcát csak műtéttel lehetett helyre állítani. De miért kóborolnak szarvasmarhák a szépség szigetének nevezett francia turistaparadicsom, Korzika strandjain?
A jelenségről beszámoló Le Figaro az okokra kevesebb figyelmet fordít, de a kínos tényt regisztrálja. Korzika szigetén 10-15 ezer elvadult szarvasmarha kószál. Ezek az állatok egykor tenyészetekhez tartoztak, de elszöktek, elszabadultak vagy a gazdájuk számára értéktelenné váltak, és azóta vadállatként járják a szépség szigetét. És nagyon sokszor a tengerparti strandokon kötnek ki. Coti-Chiavari és Petrosella nyaralóhely körzetében rendszeresen 12-15 szarvasmarha tűnik fel naponta a strandon.
Mi a megoldás?
Eleinte megpróbálták a kószáló marhákat karámokba terelni. Ott egy-két hétig etették az állatokat abban a reményben, hogy tulajdonosaik majd jelentkeznek értük. De ez ritkán történt meg, tehát elvben el kellett volna altatni a kóbor szarvasmarhákat. De a karámokban hihetetlenül gyorsan nőtt az állomány, ennyi állatot nem akartak megölni. Jött tehát a második megoldási kísérlet. A korzikai strandokra hatalmas figyelmeztető plakátokat helyeztek ki. Az ott kóborló állatok nem szelíd jószágok, hanem vadak, a strandolók, a turisták tartsanak tőlük tisztes távolságot. A plázsokra kivezényelt őröknek nincs fegyverük, csak a meggyőzés erejével tudnak hatni az olykor túl merész turistákra.
Próbálták kerítésekkel távol tartani az állatokat strandoktól, de az akadályokat egyik éjszakáról a másikra ellopták. Innentől már tényleg csak az óvatosság marad, miközben továbbra is hatalmas rejtély, hogy kerülnek félvad szarvasmarhák a világ egyik legnépszerűbb és legdrágább üdülőhelyének strandjaira.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Kenuzással indította 80 napos túráját Magyar Péter, elsőként Borsodba, a helyben kifejezetten erős Koncz Zsófia körzetébe látogatott el. A Tisza Párt elnökét kérdeztük evezés közben, a helyiekkel pedig a politikai megosztottságról és a választási esélyekről beszélgettünk. Videóriport.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.