Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Már csak a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium mint közlekedési hatóság engedélyére vár a BKV, hogy újból üzembe helyezhesse a 3-as metró felújított, de az ismert ajtóhibák miatt forgalomból kivont szerelvényeit.
A BKV vezérigazgatója a Magyar Nemzetnek adott interjúban azt mondta, várhatóan még ezen a héten, fokozatosan visszaállítják az utasforgalomba az eddig engedéllyel bíró hat szerelvényt, ugyanis az orosz Metrovagonmas – minden ellenkező híreszteléssel ellentétben – kijavította a sorozatosan jelentkező hibákat. "A metrókocsik műszaki állapota alapján akár már ma is közlekedhetnénk azokon" – állította Bolla Tibor.
Ugyanő a múlt hétfőn az M1 csatornának nyilatkozott, akkor azt közölte, hogy várhatóan már annak a hétnek a vége felé utasokat fognak szállítani szerelvények. Azt is mondta, hogy a budapesti metró az egyik legbiztonságosabb közlekedési mód a városban.
Most a Magyar Nemzetnek arról is beszélt, hogy eddig összesen másfél milliárd forint a hivatalos kötbérigény a Metrovagonmassal szemben a hibák miatt, amelyek a felújított járművek forgalomból való kivonásához vezettek. Az orosz fél további egy hét gondolkodási időt kért a válaszhoz, s várhatóan a jövő héten derül ki, a BKV által összeállított kifogásokból mit ismer el és mit nem.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.
Fedinec Csilla szerint enyhíthető lett volna a feszültség a kárpátaljai magyar férfi halála ügyében, ha értelmes párbeszéd indul Ukrajnával.