Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Megkezdődött az első HÉV-állomáson is az elektronikus jegyrendszer elemeinek telepítése – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
Péntektől a H6-os HÉV Közvágóhíd végállomásán is elkezdik telepíteni az e-jegyeket érvényesítő eszközöket – jelentette a BKK. A berendezésekkel egyelőre az utasoknak nincs teendőjük, csak az elektronikus jegyrendszer teljes indulásától lesznek majd használhatók.
A most induló teszteken a BKK és a gyártó Scheidt & Bachmann a közlemény megfogalmazása szerint valós körülmények között szerez majd tapasztalatokat – például a szoftverbeállításokat, a megdelelő adatkapcsolatot vagy az időjárásállóságot illetően –, amelyek segítségével tökéletesíthetik a készülékeket a sorozatos telepítés előtt.
A tesztelés helyszínéül azért ezt az állomást választották, mert frekventált helyen található, így többen ismerkedhetnek meg az eszközökkel. A készülékeket viszont egyelőre csak szűkebb körben, külön erre a célra biztosított kártyákkal fogják tesztelni a BKK és a rendszert szállító cég szakemberei.
A HÉV-vonalakon a tervek szerint csak a legforgalmasabb állomásokon – például a Batthyány téren, a Margit hídnál, az Örs vezér terén és a Boráros téren – lesznek beléptetőkapuk, a többi megállóhelyen, például a HÉV Közvágóhíd végállomáshoz is érvényesítőkészülékeket telepítenek a peronra.
Attól függetlenül, hogy beléptetőkaput vagy érvényesítőkészüléket építenek ki az adott HÉV-állomáson, a rendszer teljes indulása után ki- és belépéskor egyaránt minden utasnak érvényesítenie kell majd a kártyáját.
Az elektronikus jegyrendszer bevezetésével összesen 530 állomási érvényesítőkészüléket helyeznek üzembe a kapukkal nem zárható HÉV-állomásokon, illetve azokon a metróállomásokon, ahol nincs lehetőség beléptetőkapuk telepítésére.
Az eszközök sorozatos kiépítése várhatóan 2018-ban kezdődik, de mindenütt elindulnak az előkészítő munkálatok.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Akár nyáron, akár télen fogadják el a költségvetést, az abban leírt számokat szinte heti rendszerességgel írják át, és a fontos gazdasági előrejelzéseket is csak néha-néha sikerül eltalálni. Már most, az év felénél látszik, hogy így lesz ez 2025-ben is.
Mi történhetett valójában a BTR-ekkel?
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
A hivatalosan is az ő nevén lévő 188 milliárd forintnál sokkal több pénze lehet Orbán Viktor vejének a Válasz Online számítása szerint.
A kormányoldal megpróbál egy olyan narratívát költeni a szombati tüntetésről, amelyben logikai gubanc van.
A HétköznaPI CSAlódások zenekar koncertjéről készült videón is ezzel a skandálással zártak a rajongók.