Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A fogyasztóvédők szerint legyen mindig gyanús, ha már csak pár szabad szobából lehet választani.
A szállodafoglalási weboldalak hazudnak az ügyfeleknek a szabad szobák számáról, így veszik rá őket arra, hogy minél gyorsabban foglaljanak – állítja az egyik brit versenyfelügyeleti szervezet. A Competition and Markets Authority (CMA) szerint ezek az oldalak a helyett, hogy segítenék a fogyasztókat, csak megnehezítik a dolgukat. A szervezet szerint aggodalomra ad okot az információk tisztasága, pontossága és közvetítése is. A Booking.com, az Expedia és a Trivago oldalakon most vizsgálják a rejtett költségeket, a keresési eredményeket és az akciós ajánlatokat.
Az Expedia birtokában lévő Trivago közölte, hogy együttműködnek a CMA-val, a Booking.com egyelőre nem kommentálta a vizsgálatot.
A CMA adatai szerint a szállást kereső emberek 70 százaléka hasonló oldalakon keresztül intézi a foglalásait. A CMA szerint az oldalakon megjelenő ajánlatokat nem kizárólag a felhasználó által megadott kritériumok alapján listázzák, és a fogyasztók ezzel nincsenek tisztában. A fogyasztóvédők szerint előfordulhat, hogy az ügyfelek végül többet fizetnek a szobákért, mint amennyit kellene.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.