Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A teherautók elektronikus útdíjfizetési rendszerének 2013-as bevezetése óta az e-matrica-bevétellel együtt az év végéig ezermilliárd forint folyik be ebből a forrásból a központi költségvetésbe - mondta a Világgazdaságnak Börzsei Tibor, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. vezérigazgatója.
Gyakorlatilag minden útszakaszon tapasztalható forgalomnövekedés, az ország tranzitszerepéből adódóan ez a gyorsforgalmi szakaszokon jelenik meg a leginkább.
Az M0-son ma már annyi az autó, hogy lassan a kibővített kapacitását is meghaladja a forgalom - mondta Börzsei Tibor.
Az e-matricás rendszerben a magyarok körében alig 0,2 százalék a jogosulatlan úthasználó, a külföldiek körében pedig másfél százalék.
Az e-matrica értékesítéséből bruttó 76 milliárd forint bevételt terveztek idén, ebből eddig 65,1 milliárd folyt be. Arra számítanak, hogy az év végéig 7-8 százalékkal meghaladja majd az egy évvel korábbi összeget - tette hozzá.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.