Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az 55-ös főút újabb szakaszának felújításával egységes főút jött létre Szeged és Baja között, valamint a két város közötti kerékpárút is összeér már.
Befejezték az 55-ös főút újabb, Mórahalom és a megyehatár közötti, 15,7 kilométeres szakaszának felújítását, ami nettó 6 milliárd forintba került.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. szerint az új szakasszal teljes és egységes főút jött létre 100 kilométer hosszan, Szeged és Baja között, valamint összeér a két város közötti kerékpárút is.
A mórahalmi elkerülő út és a megyehatár közötti 15,7 kilométeres szakaszon 11,5 tonnás burkolatmegerősítés és szélesítés történt. Ívkorrekciókat is végrehajtottak, hogy megszűnjenek az eddigi sebességkorlátozások. Ennek köszönhetően az autósok 90 kilométer/óra sebességgel, biztonságban közlekedhetnek a 2×1 sávos főúton.
Három szintbeni, balra kanyarodó sávval ellátott csomópontot építettek át az ásotthalmi, az öttömösi elágazásnál és az ásotthalmi benzinkútnál, valamint rendbe tették a Gátsori csatorna átereszét is. Megépítették a hiányzó kerékpárutat Ásotthalom és a megyehatár között. Megújult az út környezete, helyreállították a vízelvezető rendszert és a buszmegállók burkolatát.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.