Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A kampányhajrában úgy tűnt, befejeződik a véget nem érőnek tűnő projekt. Hát nem.
A választások előtt, április 5-én adták át a megújult balatonfőkajári vasútállomást, azt, amelyiket például a tavaly Budapesten és Balatonfüreden megrendezett vizes világbajnokság idejére látványterveket ábrázoló molinókkal takartak el, hogy ne legyen a látvány annyira ciki.
A felújított épületet Kontrát Károly, a térség országgyűlési képviselője adta át, az erről szóló cikkében a Veol.hu pedig azt írta, hogy a MÁV a turistaszezon kezdetére fejezi be a felújítást, de úgy tűnik, ez még nem kezdődött meg. Az Indexnek küldött olvasói fotó szerint ugyanis több mint egy hónappal az avatás után még mindig nem lehet használni. Tényleg jól néz ki, a baj csak az, hogy körbe van kerítve.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.