Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Az önkormányzat szerint nincs pénz az út megcsináltatására, és amúgy sem alkalmas az út a metrópótlók közlekedésére.
Korábban mi is írtunk róla, hogy óriási kráterek között közlekednek a metrópótló buszok Kispesten a Határ út és Kőbánya-Kispest között – a helyzet egyébként a Váci úton sem jobb.
Cikkünk megjelenése óta több mint két és fél hónap telt el, de a helyzet láthatóan nem javult: most az Index írt róla ugyanis, hogy a kispesti kátyúhelyzet változatlanul tragikus. A portálnak az önkormányzat azt írta, ők már a metrópótlás előtt jelezték, hogy az útszakasz nem alkalmas a metrópótlók forgalmának lebonyolítására, és hogy nem rendelkeznek elegendő forrással a karbantartására sem.
Így jelenleg is folynak a tárgyalások, hogy kihez kerüljenek az útszakasz kezelésének feladatai. Teljes újjáépítésre csak a még legalább két és fél évig tartó metrópótlás után kerülhet sor, addig csak a kátyúk toldozgatására számíthatunk.
A Járókelők blogon több bejelentés is érkezett az úthibákról, a panaszok szerint a kőtörmelékek a gyalogosok közé pattognak, mások szerint egy-egy autó kátyúba hajtásakor beremegnek a környező házak is.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Még felszólítás sem hangzott el, semmilyen módon nem szankcionálhatók a résztvevők - állítja Horváth Lóránt ügyvéd.
Bekussol, sunyít, mentegeti magát, hazudik, lapul.