Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az önkormányzat szerint nincs pénz az út megcsináltatására, és amúgy sem alkalmas az út a metrópótlók közlekedésére.
Korábban mi is írtunk róla, hogy óriási kráterek között közlekednek a metrópótló buszok Kispesten a Határ út és Kőbánya-Kispest között – a helyzet egyébként a Váci úton sem jobb.
Cikkünk megjelenése óta több mint két és fél hónap telt el, de a helyzet láthatóan nem javult: most az Index írt róla ugyanis, hogy a kispesti kátyúhelyzet változatlanul tragikus. A portálnak az önkormányzat azt írta, ők már a metrópótlás előtt jelezték, hogy az útszakasz nem alkalmas a metrópótlók forgalmának lebonyolítására, és hogy nem rendelkeznek elegendő forrással a karbantartására sem.
Így jelenleg is folynak a tárgyalások, hogy kihez kerüljenek az útszakasz kezelésének feladatai. Teljes újjáépítésre csak a még legalább két és fél évig tartó metrópótlás után kerülhet sor, addig csak a kátyúk toldozgatására számíthatunk.
A Járókelők blogon több bejelentés is érkezett az úthibákról, a panaszok szerint a kőtörmelékek a gyalogosok közé pattognak, mások szerint egy-egy autó kátyúba hajtásakor beremegnek a környező házak is.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.