Tovább dolgozik az MNV, hogy orosz kézbe adják a Dunakeszi Járműjavítót

Az MNV további intézkedéseket tesz a Dunakeszi Járműjavító értékesítése érdekében – közölte a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő, de ezeknek a lépéseknek a részleteiről nem írtak semmit, az indoklásuk szerint azért, hogy sikeres legyen az ügylet.

  • hvg.hu/MTI hvg.hu/MTI
Tovább dolgozik az MNV, hogy orosz kézbe adják a Dunakeszi Járműjavítót

A magyar állam és a MÁV Zrt. eladná a Dunakeszi Járműjavító Kft. tulajdonában lévő részesedéseit, valamint a társaság elhelyezését biztosító ingatlanokat. A vevő a a TMH Hungary Invest Zrt. (az orosz Transmashholding leányvállalata) lenne. A közlemény szerint az ügylet a "fejlesztéspolitikai célok elérését" szolgálja.

A kormány idén májusban döntött az ügyletről. A vevőnek többek között kötelezettséget kell vállalnia a MÁV-csoporttal meglévő szerződéses kapcsolatok fenntartására.

A dunakeszi cég és az orosz Transmashholding hazai leányvállalata alkotta konzorciumnak az egyiptomi állami vasúttársaság 1300 vasúti kocsi legyártására adott megbízást 2018-ban.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.