Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az MNV további intézkedéseket tesz a Dunakeszi Járműjavító értékesítése érdekében – közölte a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő, de ezeknek a lépéseknek a részleteiről nem írtak semmit, az indoklásuk szerint azért, hogy sikeres legyen az ügylet.
A magyar állam és a MÁV Zrt. eladná a Dunakeszi Járműjavító Kft. tulajdonában lévő részesedéseit, valamint a társaság elhelyezését biztosító ingatlanokat. A vevő a a TMH Hungary Invest Zrt. (az orosz Transmashholding leányvállalata) lenne. A közlemény szerint az ügylet a "fejlesztéspolitikai célok elérését" szolgálja.
A kormány idén májusban döntött az ügyletről. A vevőnek többek között kötelezettséget kell vállalnia a MÁV-csoporttal meglévő szerződéses kapcsolatok fenntartására.
A dunakeszi cég és az orosz Transmashholding hazai leányvállalata alkotta konzorciumnak az egyiptomi állami vasúttársaság 1300 vasúti kocsi legyártására adott megbízást 2018-ban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.