Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az albertirsai palackozóüzemben elsősorban ásványvizekre vannak berendezkedve, de olyan gépek is akadnak, amelyeket kimondottan üdítőitalok miatt szerzett be a korábbi tulajdonos.
A G7 arról ír, hogy akár a Pepsit is dobozolhatják majd az ország egykori legnagyobb ásványvízgyártó albertirsai üzemében, amelynek felvásárlására csak nemrég kapott engedélyt az Aqua Lorenzo nevű cég. A társaság Mészáros Lőrinc felcsúti milliárdos érdekeltsége.
A G7 szerint az albertirsai üzemet ugyan elsősorban ásványvízgyártásra rendezték be, korábban voltak olyan szándékok, hogy a cég akár üdítőitalokat, egész pontosan a Pepsit is palackozhatná. A vállalat ehhez majdnem egyezségre is jutott az üdítős vállalattal, sőt, milliárdos fejlesztések is zajlottak, de az ügylet végül nem jött össze. A portál szerint a berendezések ennek ellenére megmaradtak, és a mai napig alkalmasak a feladatra. (A Pepsi szállítás útján érkezik az országba, itthon nem gyártják.)
A gazdasági lap szerint a fentiek miatt Mészárosék akár úgy is dönthetnek, hogy felelevenítik a régi tárgyalásokat, sőt: egyes piaci szereplők azt nyilatkozták, hogy tudomásuk szerint
már történt is valamilyen előrelépés az ügyben.
A G7 arra alapozza elméletét, hogy a gyár bár alkalmas ásványvízgyártásra, azzal “alig lehet nyerni”, míg az energiaitalos ügyletek esetében a Hellel kellene versenyezniük. Így Mészárosék inkább az üdítőital-biznisz felé mozdulhatnak el – például a Pepsi irányába. Az italt forgalmazó Szentkirályi Magyarország Kft. elnöke, Balogh Levente mindenesetre cáfolta, hogy lennének ilyen egyeztetések, mert “a Pepsi-termékek gyártására megvannak a saját terveik Szentkirályon”.
A lap a Mészáros-csoportot is megkérdezte az állítólag tárgyalásokról, illetve terveikről, de tőlük csak azt a választ kapták, hogy a további elképzelésekről a megfelelő időben, sajtóközlemény útján tájékoztatják a nyilvánosságot.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.