Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
A Durex és a KitKat gyártója is a gyártási költségek növekedésével indokolja az áremelést.
Áremelkedéssel riogat a KitKat mellett a Smartiest is gyártó Nestlé és a Durex óveszereiről ismert Reckitt Benckiser is – írja a BBC. A csokigyártó cég feje, Mark Schneider elmondta, "elég kockázatmentes feltételezés", hogy idén drágulás várható. Hozzátette, hogy nincs olyan porcikája a cégnek, amit ne érintett volna az infláció. A Durex gyártója szerint is jöhet az árak emelkedése, de reméli, hogy a növekedés egy részét be tudják nyelni.
Jeff Carr, a Reckitt Benckiser pénzügyi igazgatója szerint minden tekintetben, a kőolajtól a műanyagon és a szállításon át a munkabérekig, növekedtek a költségeik. Ugyanakkor ennek a költségnövekedésnek egy jó részét hatékonysággal tudják ellensúlyozni. „Ezeknek csak egy minimális részét terheljük rá a vásárlókra” – mondta.
Mint korábban megírtuk nem csak a csoki, az óvszer, de a sör is drágulni fog és ennek is a globálisan elszálló infláció lesz az oka.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.