Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Mozdonyvezetők Szakszervezetének elnöke arról számolt be, hogy az összes vasúti dolgozónak kialkudott összegen felül nem kapnak többet a mozdonyvezetők, pedig erről már egyezség is született.
Hiába állapodott meg a MÁV-csoport és a MÁV-Start vezetése a vasutasokkal, most csak az év végi hűségpénzből előre kifizetett 300 ezer forintos vasutasnapi pénzt hajlandóak megadni, az e fölött járó, a mozdonyvezetőknek külön kialkudott összeget nem – mondta a Mozdonyvezetők Szakszervezetének elnöke a Népszavának.
A szakszervezet a tavasszal épp azért lépett vissza a sztrájktól, mert Homolya Róbert akkori vezérigazgató jelentős részben teljesítette azt a követelésüket, hogy egyszeri bruttó 545 ezer forint kifizetésével ellensúlyozzák azt, hogy 2021-ben elmaradt a béremelés.
Barsi Balázs, a szakszervezet elnöke azt mondta a lapnak: a keddi egyeztetésen egyértelművé vált számukra, hogy a cégvezetés csak a mind az 56 ezer vasúti dolgozónak kialkudott pénzt adja oda, a mozdonyvezetőknek efelett megígért összeget nem. Ezért ismét összehívják a küldötteket, hogy eldöntsék, meghirdetik-e a sztrájkot.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.