Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A rezsiárak emelkedése miatt a korábbihoz képest nyolcszorosára emelkedett a telefonos ügyfélszolgálat által lebonyolított hívások száma az NKM Energia Zrt.-nél, az ezt működtető cég így bő harmadával emelte az árat.
Bő harmadával nőtt az Nemzeti Közművek Energia Zrt. számára biztosított telefonos ügyfélszolgálati szolgáltatás ára – szúrta ki a Napi.hu az uniós közbeszerzési közlönyben. A több mint 36 százalékos költségnövekedés hátterében a kormány nyári rezsinövelésről szóló intézkedései állhatnak.
Az NKM számára ezt a szolgáltatást tavaly nyerte el 24 hónapra a Protocall 2009 Web-és Telemarketing Kft. 185 millió forintos ajánlattal, ám az energiaszámlákat érintő változások miatt jelentősen megnövekedett az ügyfélszolgálat terhelése,
a napi fogadott hívások száma közel 50 ezerre, a korábbi nyolcszorosára, a szolgáltatás díja emiatt pedig 185 millió forintról 253 millió forintra emelkedett.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.