szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A rezsiárak emelkedése miatt a korábbihoz képest nyolcszorosára emelkedett a telefonos ügyfélszolgálat által lebonyolított hívások száma az NKM Energia Zrt.-nél, az ezt működtető cég így bő harmadával emelte az árat.

Bő harmadával nőtt az Nemzeti Közművek Energia Zrt. számára biztosított telefonos ügyfélszolgálati szolgáltatás ára – szúrta ki a Napi.hu az uniós közbeszerzési közlönyben. A több mint 36 százalékos költségnövekedés hátterében a kormány nyári rezsinövelésről szóló intézkedései állhatnak.

Az NKM számára ezt a szolgáltatást tavaly nyerte el 24 hónapra a Protocall 2009 Web-és Telemarketing Kft. 185 millió forintos ajánlattal, ám az energiaszámlákat érintő változások miatt jelentősen megnövekedett az ügyfélszolgálat terhelése,

a napi fogadott hívások száma közel 50 ezerre, a korábbi nyolcszorosára, a szolgáltatás díja emiatt pedig 185 millió forintról 253 millió forintra emelkedett.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Hirdetés

Egy modern lakással akár harmadolható is a rezsi

Az elszabaduló energiaárak gyökerestől alakíthatják át a lakásvásárlási szokásokat. A rezsi, a felújítás költsége és a piac értékítélete az újépítésű otthonok irányába terelhetik a vásárlókat.