Feszültség és konfliktus a szervezetben – Hogyan kezelhető?
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
A rezsiárak emelkedése miatt a korábbihoz képest nyolcszorosára emelkedett a telefonos ügyfélszolgálat által lebonyolított hívások száma az NKM Energia Zrt.-nél, az ezt működtető cég így bő harmadával emelte az árat.
Bő harmadával nőtt az Nemzeti Közművek Energia Zrt. számára biztosított telefonos ügyfélszolgálati szolgáltatás ára – szúrta ki a Napi.hu az uniós közbeszerzési közlönyben. A több mint 36 százalékos költségnövekedés hátterében a kormány nyári rezsinövelésről szóló intézkedései állhatnak.
Az NKM számára ezt a szolgáltatást tavaly nyerte el 24 hónapra a Protocall 2009 Web-és Telemarketing Kft. 185 millió forintos ajánlattal, ám az energiaszámlákat érintő változások miatt jelentősen megnövekedett az ügyfélszolgálat terhelése,
a napi fogadott hívások száma közel 50 ezerre, a korábbi nyolcszorosára, a szolgáltatás díja emiatt pedig 185 millió forintról 253 millió forintra emelkedett.
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A sikeres cégfelvásárlás alapja az előre megtervezett finanszírozási háttér. Milyen szempontokat szükséges feltétlenül szem előtt tartani ennek során.
A másik azt válaszolta, hogy ő nem tett ilyet.
Gianni Infantino komolytalan dicshimnuszairól, a felemás színvonalú meccsekről, nevetséges jegyárzuhanásokról, kizsigerelt játékosokról és persze a torna döntőjének két résztvevőjéről is szó lesz.