Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Összesen 10,5 millió Toyota fogyott tavaly. A második helyre a Volkswagen-csoport futott be 8,3 millió eladott járművel.
10,5 millió járművet adott el 2022-ben a Toyota a Reuters beszámolója szerint, ezzel pedig zsinórban harmadjára is a japán gyártó lett a világ legtöbb autóját értékesítő márkája. A csoport rendkívüli eredményéhez azért azt hozzá kell tenni, hogy a 10,5 millió eladott járműbe beleszámít a Hino Motors teherautókat gyártó márka, valamint a kisautókat készítő Daihatsu eladásai is, bár mindkét almárkájuk eladási számai csökkentek az elmúlt egy évben.
A Toyota eredményei viszont még így is visszaesésnek számítanak 2021-hez képest: akkor 1,9 millió autóval többet tudtak értékesíteni világszerte.
A második helyre a Volkswagen-csoport futott be, nekik 2022-ben 8,3 millió autót sikerült eladniuk, miközben a koronavírus után a háború is jelentősen felforgatta a globális ellátási láncokat.
A Toyotának novemberben csökkentenie kellett éves gyártási tervét a félvezetőhiány miatt. 9,7 milliót akartak legyártani, de 9,2 millióra mérsékelték a termelési elvárást.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?