Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Fennmarad az protokoll, amelynek alapján nem kell határellenőrzést tartani Írország és Észak-Írország között.
Megállapodott London és az Európai Unió a Nagy-Britannia és Észak-Írország közötti kereskedelmet szabályozó, rendkívül heves vitákat szító észak-írországi protokoll ügyében – közölte kormányforrások tájékoztatását idézve hétfőn a BBC.
Rishi Sunak brit miniszterelnök és Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság elnöke a nap folyamán Windsorban tárgyalt a vitatott elemekről. A leghevesebb vita tárgya az, hogy a protokoll alapján Észak-Írország a brit EU-tagság megszűnése, a Brexit után is harmonizált árukereskedelmi viszonyrendszerben maradt az EU egységes belső piacával és vámuniójával, annak érdekében, hogy ne kelljen újból fizikai ellenőrzést bevezetni az Ír Köztársaság és Észak-Írország határán.
A felülvizsgált rendszer szerint a Nagy-Britanniából szállított, de csak Észak-Írországba szánt áruk egy új „zöld sávon” haladnak át, kevesebb ellenőrzéssel, míg egy külön, szigorúbb „piros sáv” lesz azon áruk számára, amelyek átkerülhetnek az Ír Köztársaságba, és ezáltal belépnek az EU egységes piacára – írja a megállapodás kapcsán a Politico.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.