Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A jelszó: sokszínűség és fenntarthatóság.
A mesterséges intelligencia által kreált divatmodellekkel egészíti ki a céges felületein megjelenő embereket a Levi’s. A leginkább farmerjairól ismert amerikai ruhagyártó a holland Lalaland.ai céggel együttműködésben robotokkal „állít elő” hiperrealisztikus emberábrázolásokat „minden alkatban, korban, méretben és bőrszínben”, amelyek megjelennek a webshopban és az applikációjukban.
Mint a Levi Strauss Co. a közleményében fogalmaz: az együttműködés célja az, hogy „növeljék a modellek számát és sokszínűségét, méghozzá fenntartható módon”. Azt is hozzáteszik azonban, hogy a „mesterséges intelligencia valószínűleg soha nem fogja teljes egészében lecserélni az embereket”.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
Így vált kiemelt egyházi és állami ünneppé augusztus 20.
Egy biztonsági őr nekihajtott a kocsijának Hatvanpusztán, de az őr autója borult fel.