Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Pepsi még 2015-ben, a Soroksári úti üzemből került külföldre, így a Szentkirályi igazgatója, Balogh Levente szerint valójában hazahozatalról kell beszélni.
2024-től szentkirályi vízből készülnek a Pepsi üdítőitalai – erősítette meg Balogh Levente a Szentkirályi elnöke a Világgazdaságnak. Mint elmondta, ennek érdekében már meg is vásárolták a világ egyik legmodernebb palackozó gépsorát, ami az ásványvíz mellett üdítőitalok töltésére is alkalmas.
A magyar piac számára a Soroksári útról való 2015-ös költözését követően külföldön, jelenleg Ausztriában, Csehországban és Romániában palackozza üdítőit a Pepsi.
Az amerikai cég magyarországi érdekeltségeit még 2018-ban szerezte meg a Central Europe Mineral Water Holding (CEMW), ezzel a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos hazai forgalmazójává és a franchise-jogok birtokosává vált. A cseh holdingot 2015-ben alapította meg Balogh Levente a Mattoni 1873 csoportot tulajdonló olasz Pasquale családdal, a tranzakciót követően a magyar üzletember meghatározó kisebbségi tulajdonos lett, emellett azóta is betölti az elnöki pozíciót. A megállapodás értelmében a Szentkirályi Ásványvíz Kft. beolvadt a CEMW-be.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.