Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Ennek egyik oka, hogy a többi, államilag nem támogatott táborral szemben olcsók voltak.
Voltak olyan táborok az idén nyáron, amelyek a szülőknek több százezer forintjába is kerültek, az árak között nagy volt a szórás: a napközis változatok átlagára egy hétre 45 ezer forint, míg az ottalvósoké 70 ezer volt.
Míg összességében az elmúlt öt évben átlagosan másfélszeresére emelkedett a táborok részvételi díja, mégis volt egy tábor, amiért nem kellett olyan borsos árat fizetniük a szülőknek: a Magyar Honvédség által szervezett táborokért csupán 21 ezer forintot kértek hat napra, napi ötszöri étkezéssel és programokkal együtt – írja a g7.hu. A honvédelmi táborok célja a gyerekek megismertetése a hadsereg működésével, természetesen azzal a nem titkolt elképzeléssel, hogy az itt kapott élmények hatására később talán kedvük lesz katonának állni.
A Táborfigyelő szerint a honvédelmi tábor a 2023-as szezon
harmadik legnépszerűbb táborozási formája lett, több mint négyezer résztvevővel.
Ennek egyik oka, hogy a többi, nem fegyveres testülethez csábító, államilag nem támogatott táborral szemben a honvédelmi táborok olcsók. A honvédségi tábor részvételi díja idén naponta és fejenként 3500 forint volt, ez tartalmazta a szállást, a napi ötszöri étkezést és a programokat is. Így egy ötnapos tábor részvételi díja 17,5 ezer, egy hatnaposé 21 ezer forint volt, ami még a 2020-ban bevezetett, kifejezetten a Covid-járvány miatt nehéz anyagi helyzetbe került családok számára kitalált minimalista táboroknál is olcsóbb.
A táborok egyébként rengeteg helyszínen voltak elérhetőek idén, tematikailag pedig főként a harcászatra voltak felfűzve, de tartottak légvédelmi, logisztikai, felderítő, rádiókommunikációs és önvédelmi táborokat is. Tematikától függetlenül minden táborban megjelentek klasszikus honvédségi elemek, mint az alaki fogások, a testnevelés és a katonai szervezetek bemutatkozása, de volt paintball, elsősegélynyújtás, légpuskalövészet, tereptan, túlélési ismeretek is.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
„Bárhová megy is az ember, önmagától nem tud megszabadulni” – írja családja náci múltjáról szóló Drága bácsikám című könyvében az írónő, Hermann Göring családjának leszármazottja.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.