Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A piaci környezet azt diktálja a sörgyártóknak, hogy ne csak a férfi fogyasztókban gondolkodjanak.
Jellemzően férfias italnak tartják a sört az emberek, amiben jelenetős szerepe volt a nőket elidegenítő marketingnek, valamint az iparág szexizmusának is. Ezzel ugyanakkor egy csomó potenciális sörfogyasztóról lemondtak a nagyvállalatok.
Mivel Amerikában az alkoholfogyasztók körében a nők száma lassan meghaladja a férfiakét, az ipar hirtelen elkezdett rájuk is vásárlókként tekinteni, erről írt hosszú cikket a BBC.
A lap idézi Good Beer Hunting's Sightlines című alkoholipari szaklap szerzőjét, Kate Bernot, aki szerint nemcsak a demográfiai változások, hanem a kulturális elvárások miatt is azt diktálja a gazdasági kényszer, hogy a sörmárkák „inkluzívak” legyenek és ne csak férfiak számára gyártsanak.
Bernot azt is megjegyzi, hogy egyre több női vezető van a sörgyártó cégek igazgatótanácsaiban, ami katalizálja ezt a változást. Példaként hozták Maggie Timoney-t, a Heineken USA vezérigazgatóját és Michelle St Jacques-ot, aki Millert gyártó Molson Coors kereskedelmi igazgatója.
A BBC cikke bemutatja LeAnn Darlandot és Tara Hankinsont is, a két 37 éves nőt, akik 2019-ben alapítottak egy brooklyni sörfőzdét, ami teljes egészében női tulajdonban van, és kifejezetten női vásárlókat akar megszólítani a termékeivel.
A Talea megalapításakor az volt a feltételezésünk, hogy a hozzánk hasonló nőket a meglévő kézműves sörfőzdék nem veszik figyelembe vásárlóként
– nyilatkozta Darland. Az mondta, nemcsak a női sörfogyasztókat célozták meg, hanem az LMBTQ-közösség tagjait, más kisebbségeket és tulajdonképpen bárkit, aki újonc a sörözés területén.
Sörválság az USA-ban, nem fogy a Bud Light
Az év végén távozik a marketingigazgató, aki csak két évet töltött a posztján, de nem tudta fellendíteni az egykori amerikai sörlegendát.
A sörfőzde kínálata gyümölcsös sörökből áll és a kevésbé keserű ízekre fókuszál. „Az az elképzelésünk, hogy a nők a kézműves sörökkel olyan ízprofilokon keresztül ismerkedjenek meg, amelyeket ismernek és szeretnek, hogy megbíznak bennünk, és reméljük, hogy így később a savanyú sörökön túl is kipróbálják a termékeinket."
A Talea alapítói azt mondják, jelenleg a vásárlóik 70 százaléka nő.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.