Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A Fővárosi Közgyűlés bírósághoz fordul, hogy behajtási díjjal tarthassák távol továbbra is a kamionokat Budapesttől, eközben Karácsony Gergely a helyzet jogi rendezésére kéri a kormányt.
Ahogy az várható volt, a Fővárosi Közgyűlés úgy döntött, nem törli el a teherforgalmi behajtási díjat, hiába kérte ezt a kormányhivatal.
A díjat még 2009-ben vezették be, a mostani formájában pedig 2011 óta létezik, a kormányhivatal most döntött úgy, hogy a 2011-es, még Tarlós István által aláírt rendelettel törvényellenesen szed a főváros úthasználati díjat a teherautóktól és kamionoktól (a kimondott cél ezzel nem is a pénzbeszedés, hanem az, hogy a kamionok az M0-s úton menjenek, ne hajtsanak be a városba). Amint ez a döntés megszületett, Karácsony Gergely főpolgármester jelezte, hogy bíróság elé viszi az ügyet, ezt követte a közgyűlés döntése.
A Telex tudósítása szerint Karácsony a közgyűlésen arról beszélt, Lázár János azt tanácsolta, a főváros tegyen javaslatot a helyzet rendezésére, ő pedig erre levelet írt a kormánynak, azt kérve, hogy legyen Budapestnek törvényi joga behajtási díjat szedni.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.