Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A sommás véleményeiről elhíresült Michael O’Leary most sem rejtette véka alá, mit gondol a repülőgépgyártó menedzsmentjéről, mert nem tudják tartani az új gépek szállítási ütemezését.
Az ír fapados légitársaság a Boeing egyik legnagyobb ügyfele, O’Leary azonban a Reutersnek adott interjújában elmondta: a gyártó valószínűleg csak 20-25 Boeing 737 MAX-ot tud idén leszállítani nekik a vállalt 29 darab helyett. Júliusban például hét repülőgép helyett csak ötöt szállított le nekik a Boeing.
„Szorosan együttműködünk Stephanie Pope-pal és az új csapattal a Boeingnél, de folyamatosan csalódnunk kell bennük” – mondta a Ryanair vezérigazgatója a Boeing Commercial Airplanes üzletág márciusban kinevezett új vezetőjére utalva.
A Boeing korábban ígéretet tett arra, hogy az év végéig növeli a teljesítményét, miután korábban akadoztak az ellátási láncok, és lassabb összeszerelősort üzemeltetett, mivel január 5-én egy 737 MAX 9-es sugárhajtású repülőgép vészkijárata repülés közben kiszakadt a helyéről, ami fokozott ellenőrzést vont maga után.
A Ryanair júliusban közölte, hogy a Boeing arra figyelmeztette a céget, hogy a jövő tavaszig esedékes szállítások a 2025 nyári csúcsidőszakra tolódnak, hasonlóan az idei évhez, ami miatt a nyári tervezett forgalmat a légitársaság csökkenteni kényszerült.
Az ír légitársaság már most lekötött 150 Boeing MAX 10-et (a legnagyobbat a 737-es családból), amelynek a szállítása 2027-ben kezdődhet meg, míg a kisebb MAX 7-eseket már idén engedélyeztetni kellett volna, de ez várhatóan csak 2025 első felében történhet meg.
A Ryanair vezére elmondta: „lehetetlen tudni”, hogy a MAX 10 tanúsítása időben meglesz-e 2025 első felében. „Mindennap egy új kihívás a Boeinggel” – tette hozzá epésen O’Leary, aki Nagy Márton (akkori) gazdaságfejlesztési minisztert is kioktatta, valamint idiótának nevezte a légitársaságokra kivetett különadó kapcsán, és felajánlotta neki a Közgazdaságtan hülyéknek (Economics for dummies) című, angol nyelven írt könyvet is.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.