Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A volt közlekedési államtitkár szerint a közlekedési miniszter vasútellenes, nem a pénz hiányzik a vasútfejlesztéshez, hiszen közúti fejlesztésekre futja.
Vitézy Dávid volt közekedési államtitkár folytatta offenzíváját Lázár János közlekedési miniszter ellen a Facebookon:
„Mindent elmond a magyar közlekedéspolitika prioritásairól, hogy Lázár János közlekedési miniszterként néhány óra különbséggel posztolt tegnap arról, hogy:
„Mindez nem egyedi: legutóbb ugyanez a kettősség a múlt heti Lázár-sajtótájékoztatón volt nyilvánvaló, ahol a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér bekötésére csak a gyorsforgalmi 2× sávra bővítését ígérte már Lázár” – tette hozzá Vitézy. Majd levonta az általános következtetést:
Nem szankciós inflációval állunk szemben tehát valójában, hanem mostanra már a szakminiszter által nyíltan vállalt vasútellenességgel.
Vitézy egy ideje nyíltan és keményen kritizálja Lázár Jánost, nagyrészt a minisztert téve felelőssé a MÁV és általában a vasút állapotáért – illetve leginkább azért, mert ebből az állapotból nem történik előre lépés.
Lázár János leginkább személyeskedő válaszokat adott, szerinte Vitézy lehetett volna közlekedési miniszter, lehetett volna főpolgármester, de a kudarcok megtörték, bajok vannak a fejében, stb. A Keleti pályaudvar előtt történt kisiklás után pedig azzal vádolta Vitézyt, hogy árulásszámba menő csúsztatásokkal uszít a MÁV ellen.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?