Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
A miniszterelnök Facebook-oldalán 46 millió forint ment el hirdetésekre az árvíz alatt, a kormányoldal összesen 64 millió forintot költött. Az ellenzék ennek töredékét.
Szeptember 15. és 21. között – tehát az árvíz hetében – megszaladt a magyarországi politikai hirdetésekre szánt összeg a közösségi médiában. A kormányoldal 63,65 millió forintot költött, ebből a Fidesz-KDNP-s politikusok 47 milliót – írja a Népszava. Orbán Viktor kormányfő Facebook-oldalára egyedül csaknem 46 milliót fordítottak. A Fidesz 6,1 millióért népszerűsítette magát, míg a propagandamédia oldalaira 8 milliót költöttek.
Az ellenzék ez idő alatt összesen 2,4 milliót költött, a Magyar Péter-féle Tisza Párt 350 ezret, Karácsony Gergely főpolgármester pedig 270 ezret.
Nem lenne meglepő, ha a kormány/párt hamarosan visszafogná hirdetési tevékenységét, az árvíz ugyanis levonult, Orbán Viktor miniszterelnök sikeresnek minősítette a védekezést a TV2-nek adott keddi, szeptember 24-ei interjújában.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Egybehangzóan ítéli meg a nyugati sajtó az alaszkai csúcstalálkozótt.