Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Új vagy használt, fiatal vagy öreg egy autó, előbb-utóbb el kell vinni a szervizbe. A kérdés csak az, hogy melyikbe. A Kasszakulcs legfrissebb adásában az autók javításáról beszélgettünk.
Amikor egy autó köhögni kezd, és már nem használnak a házi praktikák, akkor mielőbb szakemberhez kell fordulnunk. Ha új az autónk és esetleg még garanciális is, akkor jobb, ha tisztában vagyunk azzal, hogyan tarthatjuk meg a jótállás előnyeit. De mit tegyünk akkor, ha szeretett gépjárművünk már elérte azt a bizonyos kort, és kissé gyengélkedik? Szervizekről, állandó költségekről, garanciáról kérdeztük Horváth Andrást, a hasznaltauto.hu autópiaci szakértőjét, az Autonavigátor főszerkesztőjét, valamint Lőcsei Dánielt, a hasznaltauto.hu márkamenedzserét.
Váltsd velünk valóra – a műsort a Raiffeisen Bank támogatja.
Kövesse és hallgassa meg a Kasszakulcs műsorait az alábbi platformok bármelyikén: Spotify, Apple Podcasts
Vagy iratkozzon fel a HVG Podcastok csatornájára itt: Spotify, Apple Podcasts, SoundCloud, YouTube
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.