Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Egyesek szerint éppen emiatt tartósabbak a címkék és matricák, mint maguk a termékek, amikre rárakják azokat.
Megnézve a ruhák, kütyük címkéit, játékok, poharak alját gyakran olvashatjuk a Made in China feliratot, ami ugye arról tanúskodik, hogy az adott termék Kínából származik. Ezen már alighanem senki nem lepődik meg, hiszen régóta elárasztják a világot a kommunista ország gyártmányai, azt viszont talán kevesebben tudják, hogy maguk a címkék, amin közlik az adott termék eredetét, sokszor egy másik országban készült.
Dél-Korea az elmúlt években a címkegyártás globális éllovasává vált, így ők készítik azokat a címkéket, matricákat is, amelyek a termékek származási országát jelölik – írja a Medium, ahol azt is részletezik, mely tényezők járultak hozzá az ország vezető szerepéhez ebben a szektorban:
A Medium cikke szerint jól is teszi a Kimbap és a K-pop országa, hogy átvállalja a címkegyártást szomszédjától, ugyanis a Made in China címkék dél-koreai gyártása jelentős gazdasági előnyökkel jár: több ezer ember számára biztosít munkát, növeli az ország exportbevételét, és tovább erősíti a Dél-Korea és Kína közötti gazdasági kapcsolatokat.
A Koreában készült matricák gyakran tartósabbak, mint maguk a termékek, amelyekre felragasztják őket
– írja a jelenségről élcelődve a Seoul.southkorea Instagram-oldal.
A nyitókép forrása: Patrick T. FALLON / AFP
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.