Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A kínaiak egy az egyben lekoppintották a svéd IKEA áruházat azzal együtt, hogy a skandináv lakberendezési lánc Kínában is jelen van.
A kínaiak a 11 Furniture nevű négyszintes lakberendezési áruházukban a kék-sárga színvilágtól kezdve az ingyenes kis ceruzákat tartó műanyag falidobozokon és a bemutatóterem berendezésén keresztül az eladótérben hordozható válltáskáig mindent lemásoltak.
A dél-nyugat-kínai Yunnan tartományi Kummanban 10 ezer négyzetméteren felépített fake IKEA-ban az étterem stílusa is hasonló, igaz, húsgolyó és lazac helyett a helyi sertéshúst és tojást lehet kapni. Még az áruházak kínai elnevezése is nagyon hasonló: a 11 Furniture neve “Shi Yi Jia Ju” kínaiul, míg a svéd láncot a nagyon hasonlóan hangzó “Yi Jia Jia Ju” betűsorral illetik.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.