Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A velencei önkormányzat drasztikus lépésre szánta el magát, lezárja a fesztiválra vezető legrövidebb utat. Az EFOTT szervezője szerint ez jogszerűtlen és balesetveszélyes is.
Nem tudott megegyezni a Velence a sukorói önkormányzattal, illetve az EFOTT-tal, ezért csak 8 kilométeres kerülővel lehet majd bejutni Velencéről a fesztiválra – derült ki a város önkormányzatának Facebook-bejegyzéséből.
A poszt szerint az EFOTT fesztivál korábbi helyszínétől néhány száz méterre, Sukoró területére költözött. Az esemény időpontjával, megszervezésével kapcsolatban azonban sem Sukoró, sem az EFOTT nem tájékoztatta Velence Önkormányzatát.
Velence most úgy döntött, hogy a fesztivál helyszínéhez vezető legrövidebb utat lezárják 18 napra. Az önkormányzat szerint az Evezős út, illetve az Ófalu és a Bencehegy úthálózata önmagában nem képes kezelni a napi 30-35 ezer főnyi forgalmat. Azt is hozzátették, a város nincs felkészülve arra, hogy közterületei parkolóvá, utcái, terei wc-vé és szemétteleppé alakuljanak át.
Az EFOTT videóban reagált a fejleményekre. Szerintük Velencével 2019 óta próbálnak egyeztetni, másfélszeres árat ajánlottak a korábbi terület bérléséért, de az önkormányzat tízszeres árat kért.
Maszlavér Gábor az EFOTT szervezője szerint az útlezárás jogszerűtlen, szükségtelen és balesetveszélyes is. Szerinte az útszakaszt nem csak a fesztiválozók, hanem a turisták és a helyiek is használják. Azt hozzátette Maszlavér, nyitottak a megegyezésre.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
Utolérte az Audit is a német autóipar válsága. Egyre kevesebb motor készül Győrben, nagyobb nyári leállást is terveznek, leépítések várhatók.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
Csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Még mindig téma a budapesti Pride.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A rendező 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.