Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Gigantikus híddal szeretnék összekötni Szicíliát az olasz csizma kontinentális részével.
Még a Római Birodalom idejében kezdtek el arról ábrándozni, hogy hidat építsenek Szicília és a kontinens közé, aztán időről időre előveszik ezt az ötletet, hogy végül ne legyen belőle semmi. Most ismét előkerült a terv, de az időjárás és a maffia is beleszólhat – írja a CNN.
Ha a híd megépülne, akkor 3200 méterével a világ leghosszabb függőhídja lehetne. Még 2006-ban döntött úgy Silvio Berlusconi kormánya, hogy megépülhet, azonban a kormány megbukott, az utódai pedig elsüllyesztették az ötletet azzal az indoklással, hogy pénzpazarlás volna, és óriási környezeti kockázattal is járna.
Most az újonnan hatalomra került jobboldali olasz kormány ismét elővette az ötletet, már csak azért is, mert Matteo Salvini, aki a nagy tervei ellenére kénytelen volt beérni a közlekedési miniszteri poszttal, az egyik legfőbb ígéretévé tette ezt. A terv szerint 4,5 milliárd euróból épülne meg a híd hat év alatt.
Kihívások azért bőségesen vannak, a dél-olaszországi és a szicíliai szervezett bűnözés például nem örült a korábbi ilyen terveknek – nekik az jó, ha nem annyira könnyű Szicíliát bekapcsolni az olasz kereskedelembe –, de ha már lesz ilyen építkezés, akkor védelmi pénzt is szedhetnek.
A földrajz sem segít: úgy kell megtervezni a hidat, hogy 300 km/h erejű szelet is elviseljen, 150 km/h-ig pedig lehessen közlekedni is rajta, illetve a tengeráramlás is legendásan erős arrafelé.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A magyarok nem keveset tettek hozzá a homoszexualitás kultúrtörténetéhez.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.