Korábban a járművet nosztalgia célokra állították félre, azóta állaga sokat romlott, de még megmenthető, ezért kérte a restaurálást Vitézy Dávid.
A buszt 1980 végén gyártották, majd a BKV 1981. január 14-én vette állományba a Cinkota buszgarázsba. Akkoriban a BKV-nál tíz év után selejtezték a buszokat, így ezt a járművet is, de nem bontották szét, hanem felújították és ismét forgalomba állították. Ekkor tapasztalatszerzés miatt egy fejmagasság fölötti kipufogónyílást alakítottak ki a járműszekrény bal hátsó sarkában, a műszerfalra a nyomógombok helyett billenőkapcsolókat szereltek be, az ajtók felett pedig indításjelzőt helyeztek el.
Az autóbuszt 2000-ben egy rövid időre ismét törölték az állományból, de az alacsonypadlós 412-es Ikarusok késése miatt újra forgalomba állították. Ez volt az első autóbusz a BKV flottájában, amely elérte a húszéves kort. Az állományból 2001. szeptember 9-én törölték végleg, ezután a Hofherr Albert utcai régi buszgarázs udvarára állították be, majd idén februárban átszállították a kelenföldi buszgarázsba.