szerző:
MTI/Magyar Nemzet
Tetszett a cikk?

Több mint 3 400 hívás érkezett a rezsicsökkentési problémák miatt létrehozott zöldszámra január óta – írja a Magyar Nemzet a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivataltól kapott tájékoztatás alapján.

A bejelentést tevők főként arról érdeklődnek, hogyan tudják követni az árcsökkenést a számláikban, illetve a hulladékszállítás és vízszolgáltatás korábbi drágulása miatt érkeztek panaszok.

A cikk szerint tavaly csaknem 4 000 reklamáció érkezett a hivatalhoz az energiaszolgáltatók miatt, főként szerződésszegéssel kapcsolatban, de a bejelentések közül csak kevés bizonyult jogosnak.

A közszolgáltatók tevékenységét nemcsak a szakhatóságnál panaszolják be az ügyfelek, évente nagyjából félezer bejelentést kap az Alapvető Jogok Biztosának Hivatala is.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!