Az RTL Klub egy hatrészes műsorában mutatott be egy óbudai cukrászdát. Megjelölték a pontos címet, és az árukészletről is részletesen beszámoltak. A médiatanács szerint a műsor egy klasszikus reklámhoz hasonlóan felkelthette a nézők érdeklődését, és a cukrászdát a médiatörvény szabályait sértő módon mutatták be.
A termékmegjelenítés az új médiatörvény bevezetése óta alkalmazható reklámfajta, amelyben a hirdetőnek fizetnie kell, hogy terméke, szolgáltatása, védjegye megjelenjen egy műsorszámban vagy utaljanak arra.
A termékmegjelenítéssel közölt kereskedelmi üzenet nem lehet közvetlen, mint a klasszikus értelemben vett reklámban, csak meghatározott keretek között népszerűsítheti a terméket, szolgáltatást. Nem tehető közzé a szlogen, az ár, a vásárlási helyszín, nem ismertethetők a termék, szolgáltatás tulajdonságai, előnyei – emlékeztettek.