Mária Terézia az asztalra csapott, az oroszok segítettek, a Szent Jobb hazatért
Így vált kiemelt egyházi és állami ünneppé augusztus 20.
A Külügyminisztérium 126 ezer eurót szán az EP-választások kampányára.
Közbeszerzési pályázatot írt ki a Külügyminisztérium a 2014-es európai parlamenti (EP-) választás tájékoztató kampányára, a hirdetésekre csaknem 126 ezer eurót (37,8 millió forintot) fordít a tárca.
A közbeszerzési pályázat kiírása alapján a Külügyminisztérium a jövő évi EP-választások tájékoztató kampányával összefüggésben "klasszikus hirdetéseket" jelentetne meg megyei napilapokban a vidéki lakosság, valamint női és/vagy családi hetilapokban a nők elérésére. Emellett online hirdetéseket is megrendelnének a 18-39 éves korosztály megszólítására, és országos ingyenes terjesztésű napilapokban is elhelyeznének hirdetéseket a teljes felnőtt lakossághoz szólva. A szerződés a megkötéstől számított hét hónapra lenne érvényes. A pályázatra november 18-ig lehet jelentkezni.
A 2014-es EP-választásokat májusban rendezik meg, a magyar választópolgárok ekkor döntenek az országnak jutó 21 képviselői mandátum sorsáról.
Így vált kiemelt egyházi és állami ünneppé augusztus 20.
Az amerikai titkosszolgálat több helyszínt is felmért a találkozó lehetséges helyszíneként.
Egy biztonsági őr nekihajtott a kocsijának Hatvanpusztán, de az őr autója borult fel.