szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Hír Tv összekeverhetett két Nagy Emíliát, így teljesen megalapozatlanul zaklatta a novemberi tüntetésen is felszólaló tanárt iskolájában, amikor engedély nélkül akartak riportozni vele. Az is kiderült, hogy a csalással vádolt másik Nagy Emíliát az a Borbély József jelentette fel Polt Péter legfőbb ügyésznél, aki magát Magyarország Apostoli kormányzójának tartja.

Mint arról beszámoltunk: munkahelyén keresték fel a Hír Tv munkatársai Nagy Emília középiskolai tanárt, aki éppen diákok társaságában volt, amikor megjelentek a tévések. A budapesti pedagógus a Közfelháborodás napja nevű tüntetésen szólalt fel november 17-én, három, oktatási kérdéseket képviselő civil szervezet nevében.

A Hír Tv azért kért engedélyt a Kliktől az interjúra, mert szerintük Nagy Emília ellen vádat emeltek egy csalási ügyben. (Az engedélykérő levelet az iskola csak a stáb távozása után kapta kézhez.) Nagy Emília azt mondta, hogy soha nem emeltek ellene vádat semmilyen hasonló ügyben, ezért fogalma sincs arról, mit talált róla a Hír Tv.

Nagy Emília, pedagógus
©

A Magyar Narancs interjút készített a pedagógussal, aki megismételte a lapnak, hogy semmi ilyesmiről nem tud, és ha lenne ellene vádemelés, akkor már többször ki kellett volna őt hallgatnia a hatóságoknak. Nagy Emília azt mondta, barátnőjével rájöttek, mi lehet az ügy hátterében, ugyanis találtak a neten egy dokumentumot Nagy Emíliáról, akit csalással vádolnak.

Ez egy legfőbb ügyésznek írt 2011-es levél, amiben Borbély József, a Tiszta Energiával Magyarországért Párt (TEMPO) elnöke azt írja Polt Péternek, hogy több ezer károsult nevében feljelentést tesz a Várholding Kft. ügyvezetője, Nagy Emília és ismeretlen társaival szemben sikkasztás, csalás és más bűncselekmények bűnszövetségben történő elkövetése miatt.

A Cink.hu rájött, hogy ez a Borbély József nem más, mint "Magyarország Apostoli kormányzója", aki "jól ismert, közkedvelt, habókos, de ártatlan figurája a magyar közéletnek", két évvel ezelőtt "átvette a hatalmat Magyarországon", visszaállítva a király nélküli királyságot, és új pénzt is bevezetett, szentkorona néven, ezt pedig egy tavaszi napon a Várban jelentette be, ahol be is mutatta "teljes komolysággal" a kormányát.

A Cink megkereste a feljelentésben szereplő Nagy Emíliát, aki azt mondta, ő valóban nem azonos a pedagógus névrokonával, valamint hozzátette: tudott Borbély feljelentéséről, de az ügyben a hatóságok annak idején nem léptek semmit, nem volt nyomozás, nem hallgatták meg, a feljelentés maga pedig egy "értelmezhetetlenül zavaros írás" volt. Ráadásul a Hír Tv 2012-ben műsort is forgatott róla és a devizahitelesek ügyeivel foglakozó vállakozásáról.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Spanyolországban már az egymillióhoz közelít a fertőzöttek száma

Spanyolországban már az egymillióhoz közelít a fertőzöttek száma

Bioetikus: Koronavírusos betegnél is etikátlan azzal védekezni, hogy később úgyis meghalt volna

Bioetikus: Koronavírusos betegnél is etikátlan azzal védekezni, hogy később úgyis meghalt volna

Jól kezdett a Fradi, de bedarálta a Barcelona – videók

Jól kezdett a Fradi, de bedarálta a Barcelona – videók