Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A vízelvezető rendszer, a csúszós burkolat, a meghibásodott mozgólépcső és óra után egy túl szűkre sikeredett buszforduló a következő javítanivaló a felújított Széll Kálmán téren.
Túl szűkre méretezték a Várfok utcai buszfordulót a felújított Széll Kálmán téren, így az időközben beszerzett MABI Modulo elektromos buszok tengelytávja nagynak bizonyult az ívhez, és nem tudnak megfordulni ott – írja az Indóház.hu.
A tér átadása után majdnem egy évvel nekiállnak kiköszörülni ezt a csorbát.
A fordulóban a Karsan midibuszok egyébként meg tudtak fordulni, de az átépítés után a MABI Modulók is tudják majd használni.
A közlekedési portál úgy tudja: ez a kis korrekció nagyjából egy hónapig tart majd. Addig pedig a 16-oson közlekedő elektromos és dízelbuszok jobb híján körbejárják a teret, hogy meg tudjanak fordulni.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.